Klachten keukenmontage? Uw keuken is perfect afgeleverd. Alle onderdelen zitten er bij en er is geen kras te bekennen op de mooi glanzende kastdeurtjes. Tot dus ver dus nog geen klachten.

Vervolgens beginnen de monteurs met het monteren van de keuken. Na een half uur lijkt het toch allemaal niet meer zo soepel te gaan als u van te voren had verwacht, dit is natuurlijk erg vervelend. Door het plaatsen van een klacht op deze website kunt u het met ons delen.

Zo kunt u andere lezers ook informeren en weten zij waar ze op kunnen letten bij het monteren van een keuken. De klachten die bij ons binnenkomen worden grondig onderzocht. Lees hier meer informatie over klachten over de keukenmontage.

 

Delen van uw klachten over de keukenmontage kan u helpen bij het sneller oplossen van de klachten.

 

Klachten keukenmontage verschillende oorzaken

Keuken past niet
Meerdere malen zijn de monteurs voor dat u de keuken heeft besteld langs geweest om de keukenruimte op te meten. Bij de keukenmontage komen de monteurs echter toch ineens naar u toe om u te vertellen dat de keuken niet past.

De ruimte is groter/kleiner dan waar de keukenmaten op zijn gebaseerd. Wat gelijk aan het begin van de montage al als klacht kan optreden is dat de keuken helemaal niet past. Dit is dan eigenlijk al een fout van de monteurs die de ruimte kwamen opmeten.

Wanneer er tijdens de montage achter wordt gekomen dat de keuken niet past, het zij doordat de ruimte kleiner uitvalt waardoor niet alle kasten naast elkaar passen, het zij door het feit dat de muren scheef zijn en de opmeting maar op één punt is gebeurd, is dat een zeer vervelende situatie.

De gehele keuken zal dan weer terug gestuurd moeten worden en opnieuw worden opgemeten en opmaat moeten worden gemaakt. Het gaat u dus aardig wat extra tijd kosten voor u de keuken kunt gebruiken. Ook met deze klachten willen wij u graag helpen. Laat het ons weten als dit u is overkomen.

Klacht over montage
De keuken past, alle onderdelen zijn er en voor het monteren was elk kastje nog als nieuw. De monteurs zijn klaar en laten het eindresultaat aan u zien.

Tot uw grote schrik zitten er ineens krassen op uw hoogglans kastdeuren, missen er strippen tussen de magnetron en de kast eronder waardoor u zo vanaf buiten de kast in kunt kijken, hangt er een deurtje scheef of ontbreekt er net een plakstrip.

Kortom de keuken is niet netjes gemonteerd. Hier mag u ook best wat van zeggen tegen de monteurs.

Echter komt het ook voor dat de monteurs niet goed zijn in de communicatie waardoor u een lomp antwoord terug krijgt waar u niets aan heeft. Daarnaast gaat er ook weer veel tijd overheen wanneer de monteur naar de winkel terug moet, om dan te overleggen en vervolgens weer bij u langs moeten komen.

Ook zal hij waarschijnlijk het probleem niet volledig uitleggen zoals u er naar kijkt. Het is immers zijn werk wat eventueel niet goed is afgeleverd.

Plaats u klacht over de montage dan hier. Wij kunnen u er dan mee verder helpen door het rechtstreeks aan de keukenwinkel voor te leggen. Hierdoor zal de klacht beter en sneller worden afgeleverd dan wanneer u naar de monteur gaat. Wij hopen dat uw klachten keukenmontage goed en snel wordt verholpen door de desbetreffende keukenwinkel.